Personal menu
Αναζήτηση
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Πως μπορώ να πληρώσω;
Στην elenianna μπορείτε να πληρώσετε με PayPal, με πιστωτική κάρτα μέσω του PayPal ή με πιστωτική κάρτα μέσω Τραπέζης Πειραιώς, με τραπεζικό έμβασμα, Τραπεζική Πληρωμή με Stripe και αντικαταβολή.

2. Υπάρχει κάποιο φυσικό κατάστημα;
Προς το παρόν όχι, θα μας βρείτε μόνο στο διαδίκτυο. Θα υπάρξει άμεση ενημέρωση μόλις δημιουργήσουμε ένα κατάστημα.

3. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής διαφέρουν ανάλογα με τον όγκο της παραγγελίας, τον μεταφορέα και τις υπηρεσίες που θα επιλέξετε (π.χ. express), καθώς και το κράτος που βρίσκεστε. Ανατρέξτε στο χωρίο «Μεταφορικά ή Επιστροφές & Τρόποι Πληρωμής». Εκεί θα ενημερωθείτε επίσης και για τις δωρεάν αποστολές.

4. Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία;
Όχι δεν υπάρχει.

5. Παραδίδεται σε ξενοδοχεία, νοσοκομεία, επιχειρήσεις, χώρους εργασίας κτλ;
Βεβαίως υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης όπου εσείς επιθυμείτε. Θα υπογράψει η ρεσεψιόν και θα ενημερώσει τον παραλήπτη. Στον χώρο εργασίας σιγουρευτείτε ότι υπάρχει κάποιος που έχει την δυνατότητα να παραλάβει το πακέτο.

6. Πόσο χρόνο διαρκεί η αποστολή-παραλαβή;
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, ο χρόνος αποστολής-παραλαβής είναι 1-3 μέρες. Για περισσότερη ενημέρωση σε άλλους προορισμούς ή για υπηρεσίες ‘express’, ανατρέξτε στο χωρίο : «Μεταφορικά ή Επιστροφές & Τρόποι Πληρωμής». Σε περίπτωση που η παραγγελία αφορά τραπεζικό έμβασμα, η αποστολή θα γίνει μετά από κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό. Τις Κυριακές και δημόσιες αργίες, δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις.

7. Υπάρχει η δυνατότητα να παρακολουθώ την παραγγελία μου;
Μόλις γίνει η παραγγελία σας θα παραλάβετε έναν κωδικό στο e-mail σας, έτσι ώστε να μπορείτε να ανατρέξετε στον αντίστοιχο σύνδεσμο και να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την παραγγελία σας.

8. Πώς μπορώ να εξαργυρώσω την δωροεπιταγή μου;
Μπορείτε να την εξαργυρώσετε κατά τη διαδικασία πληρωμής της παραγγελίας σας.

9. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;
Aν έχετε ήδη έναν λογαριασμό στην elenianna, μπορείτε να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και/ή τη διεύθυνσή σας, πατώντας στον λογαριασμός σας.

10. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον κωδικό μου;
Μπορείτε να επανακτήσετε τον κωδικό σας πατώντας στην ανάκτηση κωδικού

11. Ποια νομίσματα μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Ευρώ

12. Γιατί να δημιουργήσω έναν λογαριασμό στην elenianna;
Έχοντας έναν λογαριασμό στην elenianna μπορείτε να κάνετε αλλαγές στα προσωπικά σας στοιχεία, στις διευθύνσεις σας και να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών σας.

13. Πότε θα είναι πάλι διαθέσιμο ένα προϊόν που έχει εξαντληθεί;
Σε περίπτωση που έχει εξαντληθεί ένα προϊόν θα υπάρχει η ένδειξη  “εξαντλήθηκε”. Εμείς το ταχύτερο δυνατόν θα προσπαθήσουμε να το φέρουμε κοντά σας. Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι κάποια προϊόντα είναι εποχιακά λόγω της φύσης τους.

14. Τι γίνεται σε περίπτωση που θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που δεν έχει προλάβει να φύγει η παραγγελία από εμάς τότε μπορούμε να την ακυρώσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας. Εάν έχει αποσταλεί και δεν την επιθυμείτε τότε θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα της επιστροφής. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϋποθέτει ότι η κατάσταση της παραγγελίας και των προϊόντων είναι έτσι όπως την παραλάβατε.

15. Καθυστέρησε η παραγγελία μου τι πρέπει να προσέξω;
Σε περίπτωση που δεν έχει έρθει η παραγγελία σας στον προβλεπόμενο χρόνο ελέγξτε:
– Τα mail σας μήπως έχετε πάρει κάποια νέα ειδοποίηση σχετικά με την παραγγελία σας, επίσης ελέγξτε και την αλληλογραφία σας στα ανεπιθύμητα (spam).
– Τα στοιχεία του λογαριασμού σας στο ‘Ο Λογαριασμός μου’, έτσι ώστε να επιβεβαιώσετε αν έχουμε τα σωστά στοιχεία επικοινωνία σας.
– Μήπως κάποιος γείτονας – ένοικος έχει πάρει το δέμα για εσάς.
Διαφορετικά επικοινωνήστε μαζί μας για να μας δώσετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

16. Ελαττωματικό προϊόν
Η καλή ποιότητα και η εξυπηρέτηση είναι πολύ σημαντικό για εμάς.
Σε περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας. Θα σας το αντικαταστήσουμε αμέσως με δική μας επιβάρυνση.

17. Δεν ήρθε σωστά η παραγγελία μου, τι πρέπει να γίνει;
Σε περίπτωση που έρθει λάθος η παραγγελία ή είναι ελλιπής παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να μας δώσετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Εάν το λάθος οφείλετε σε μας θα αναλάβουμε τα έξοδα έτσι ώστε να έχετε τα προϊόντα που μας ζητήσατε.